Dienstverlening

Dienstverlening is een ruim woord. In ons bedrijf is het de verzamelnaam van meerdere mogelijkheden. Ons doel is om vakwerk te maken, klanten te behoeden voor achterstallig onderhoud en dat dit zelfs betaalbaar is voor mensen met een smallere beurs. Wil een klant een nieuwe achterdeur, of een extra deur- dan is een perfecte tweedehands van 25,- €uro via Marktplaats veel leuker dan een nieuwe van 300,- ! Gebruikte materialen hebben sfeer en geschiedenis. Als er maar geen schimmel of rot in zit. Is er ergens een stopcontact kapot en ben je toch al bezig met het behangwerk dan is het goedkoper en slimmer omdat zelf te repareren. Om nu weer apart een elektricien te laten komen voor een kapot stopcontact, kapotte schakelaar of mogelijk om een nieuwe hanglamp te plaatsen is natuurlijk onzin. En als je toch je elektra diploma’s hebt dan is de service snel geleverd. Zitten we bij een klant op 9 meter hoog om een windveer te schilderen of om voor te bereiden voor het schilderwerk en je ziet dan een scheur in het zinkwerk, dan is het een fotootje voor de klant en bied je aan dat gelijk te repareren. Ook dan is het zonde als de ladder of steiger tóch al staat om apart een loodgieter te laten komen. Is er een windveer verrot, dan is het niet nodig om apart een timmerman te laten komen. In principe kunnen wij uw gehele pand en al uw onroerend goed in de juiste conditie houden. Zowel binnen als buiten. Of er nu interieur betimmering nodig is, het vervangen van dubbelglas, het bijwerken van een klemmende deur, het kan. Het enige wat wij niet doen is het aanleggen, omleggen van gasleidingen. Ook niet het onderhoud van CV ketels en geisers. Waarom niet? Omdat ik daar geen diploma’s voor heb. Dat zijn zaken die in veilige handen moeten blijven.